Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Wowery na chodniki. Won z drogi. Masz kask? Masz ubezpieczenie OC? Masz prawo jazdy albo coś co potwierdzi, że znasz zasady ruchu drogowego? Masz kierunkowskazy, światła stop? Masz przegląd, że rowerek duperelek sprawny? Życzę jak największej liczby spotkań z tirami.
Spokojnie, troche wiary w ludzi, oszem zgadzam się, że na początku świadomość zarówno kierowców  jak i rowerzystów o swoim wzajemnym oddziaływaniu bedzie niska, ale kwestia czasu to jest. Zadziałało w wielu innych metropoliach na świecie to zadziała i u nas. Wiary w Ludzi trochę, choć z naszym polskim charakterem na pewno bedzie cięzko. Bo przeciez ja jestem królem na drodze, ja dziele i rządzę a moja prawda jest najmojsza!!!!! :D
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wowery na chodniki. Won z drogi. Masz kask? Masz ubezpieczenie OC? Masz prawo jazdy albo coś co potwierdzi, że znasz zasady ruchu drogowego? Masz kierunkowskazy, światła stop? Masz przegląd, że rowerek duperelek sprawny? Życzę jak największej liczby spotkań z tirami.
Jak możesz życzyć komukolwiek spotkania z TIRami. Pomyśl, zanim cos napiszesz. Po za tm, chciałabym zauważyć, ze w naszym kraju jazda chodnikami jest formalnie zabroniona. Owszem, i mi czasem zdarza sie złamać zakaz, ale to tlko dlatego, ze obyczaje wielu kierowców względem rowerzystów pozostawiają wiele do zyczenia...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
bus pas genialny pomysł na korki od rogatki warszawskiej do lipowej . juz na jp2 stworzyły korki których niebylo. postuluje zlikwidowanie bus pasów na JP2
całkowicie się zgadzam Wybudowali je tylko aby zgarnąć dofinansowanie z Unii. Zlikwidowali prawoskręty aby zrobić z nich bus pasy, tak jakby jakiś autobus stał przy skręcaniu w prawo-tragedia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bardzo się cieszę na wszystko, co ułatwi życie mieszkańcom i uczyni Lublin jeszcze bardziej atrakcyjnym miastem do życia. Spędzam mnóstwo czasu w samochodzie dowożąc dzieci do szkoły i jadąc do pracy. Głosowałem na p. Żuka, bo sporo zrobił dla naszego miasta, choć zazwyczaj głosuję na inną opcę polityczną. Pozdrawiam wszystkich, którym zależy na wspólnym dobru!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Myślę iż lepiej to zostawić dla nowej władzy która zbuduje zgodnie z wykonanym projektem za 8 mln zł tunel pod Racławickimi  i estakadę nad Głęboką. Pan Prezydent Żuk nam to obiecał w kampani wyborczej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
************   BAJU ,  BAJU   JAKA  POSIADAMY  BAZE  FINANSOWA   PREZYDENCIE  ZUK ? ********* Pan  Prezydent  Zuk  niech  przestanie  bajerować  i  wydawać  miliony  na  projeky  które  bez  bazy  finansowej  nigdy  zrealizowane  nie  będą .    Normalnością  jest , źe  gdy  wybieramy  się  na  zakupy  to  sprawdzamy  posiadany  stan  finansów .     Pan  Prezydent   traci  pieniądze  na  pro jekty  które  tylko  mącą  w  głowach  Lublinian .   Lublin  posiada  bardzo  duźo  potrzeb  ale   jed ną  z  najwaźniejszych  jest  potrzeba  budowy  wiaduktu  ul.Sowińskiego , ul.Poniatowskiego  i  wł aśnie  al.Racławickich .   Jest  to  arteria  komunikacyjna  LSM- Czuby  a  Czechów .   W  później szym  terminie  na  tej  samej  arterii  podobny  wiadukt  przy  ul.Glinianej .   Nie  zapominajmy  Pre zydencie  o  Lubelskim  Zagłębiu  Węglowym  BOGDANKA  i  o  zrujnowanym  tunelu  przy  ul.Ku nickiego .  Tej  ruiny  tunelu  nie  naleźy  remontować,  bo  bardziej  opłacalnym  jest  wybudowanie nowego  wiaduktu  który  przy  okazji  będzie  unowocześnieniem  tego  starego  regionu .             Tylko  Prezydencie  w  pierwszej  kolejności  sprawdźmy  jaką  bazą  finansów  dysponujemy .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Plan tunelu pod racławickimi i wiaduktu nad głęboką był prosty i bardzo dobry ale najwyraźniej tu nie idzie o to żeby problem rozwiązać raz na zawsze. Chodzi żeby problemem mataczyć, projektować, robić wizualizację (ile kosztowała ta w artykule..") i w nieskończoność drenować kieszeń podatnika... mówiąc mu że to przecież w jego interesie, a kolesiostwo bierze zlecenia na cały ten cyrk...! A buspasy..? za rok lub wcześniej będą zdrapywać po protestach kierowców...!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Można robić wizualizacje bez końca a wszyscy wiemy,  że problem będzie rozwiązany gdy dokończy się ulicę Sowińskiego pomiędzy Głęboką a skrzyżowaniem Zana i Nadbystrzyckiej. Droga wytyczona,  teren zabezpieczony od lat 70-tych ale...... no właśnie. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I Sowińskiego dalej w czarnej du... po dwa pasy w jednym kierunku ale jeden to bus pas będzie wiec reszta stoi i stoi i jeszcze długo postoi 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
skrzyzowania al raclawickie sowinskiego  oraz  sowinskiego al pkwn  nie rozwiaza te przedstawione wyzej koncepcje  to tylko denerwowanie kolejny raz lublinian   powiedzmy sobie szczerze tylko obiecany tunel i wiadukt w tych miejscach zalatwia sprawe    dlaczego wladze lublina tak boja sie o tym mowic  i tak boja sie tego rozwiazania -  prosze o szczera odpowiedz!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W jakim celu bus-pasy w Al. Racławickich przecież trolejbusy i autobusy MPK jadą bez problemów prawym pasem który praktycznie jest wolny. Co to za głupoty ? I dajcie spokoój tym rowerom Polska to nie Chiny czy Bangladesz.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nowa linia z Czubów, jestem za, ale osobiście uważam że powinna przebiegać ona następująco:   OS.PORĘBA -Granitowa -Jana Pawła II -Nadbystrzycka -Zana -Filaretów -Głęboka -Sowińskiego   -Poniatowskiego -Al. Smorawińskiego -Al. Kompozytorów Polskich -Elsnera -Związkowa-   -WĘGLARZA   Poszerzenie tej linii o te dwa fragmenty(Nadbystrzycka i Zana) nie spowoduje szczególnego obciążenia tej linii, a pasażerowie z bujnie rozwijających się osiedli na Nadbystrzyckiej, z pewnością wybiorą tą linię, zamiast bardzo często zatłoczonej już 15(w godzinach szczytu). Dodatkowym atutem jest to że w tej części mieszka mnóstwo studentów, studiujących nie tylko na politechnice, byłoby to pierwsze i jedyne takie połączenie tej ulicy z Sowińskiego( UMCS-em, studiujący tam studenci mieliby dogodne połączenie) oraz swoista alternatywa dla podróżujących z tej części miasta w kierunku Czechowa. Takie rozwiązanie nie zaszkodzi a na pewno pomoże, zwłaszcza, że z ul. Nadbystrzyckiej w kierunku Zana, jak ktoś chce się szybko dostać w okolice tejże ulicy ma tylko jedną linię- 28 kursującą co 25/30 min( zbyt rzadko!!! a trasa linii atrakcyjna) w dzień powszedni lub 19, ale jest to linia szczytowa.    
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...